Modeller: Elektrisk HYBRID By biler Kombi Coupe'/Sedan Stasjonsvogner Crossover/ SUV Varebil

508/508SW HYbrid

508 HYbrid Sedan Pris fra kr. 476.400,-
508 HYbrid SW Pris fra kr. 489.400,-


Oppdag den nye toppmodellen PEUGEOT 508 plug-in hybrid.
I helelektrisk modus, gir den nye PEUGEOT 508 HYBRID en unik kjøreopplevelse.

FORDELENE VED NYE PEUGEOT 508 HYBRID

KJØREGLEDE
Allsidighet og nye opplevelser i helelektrisk modus:
  • 52 km rekkevidde i elektrisk modus
  • En jevn kjøring uten støt, mindre vibrasjon
  • Skarp akselerasjon takket være motorens umiddelbare dreiemoment
  • Lydløs drift
BESPARELSER
Flere besparelser i bruk:
  • Gjennomsnittlig besparelser på 40% av drivstofforbruk
  • Null CO2-utslipp når du kjører i elektrisk modus
  • Garanti på 8 år / 160.000 km for at høyspenningsbatteriet opprettholder minst 70% kapasitet
ENKELT
Vi designet enkle funksjoner bare for deg:
  • Enkel, intuitiv lading på 7 timer
  • Full hurtiglading på 1t45m
  • Sanntidsinformasjon på reisen
  • Fjernkontroll med MyPeugeot®-appen
DESIGN
EKSKLUSIVE ALCANTARA®-SETER Interiøret i den nye, eksklusive
PEUGEOT 508 GT hybrid sedan har det eksklusive skinn
Alcantara® Gréval grå trekket.
/image/15/6/peugeot-508phev-2018-008-fr.562156.jpg
INDIKATOR FOR ELEKTRISK MODUS
For å hjelpe til med å få tilgang til områder med begrenset kjøring, lyser en cyan LED-lampe øverst på frontruten - synlig fra utsiden - når sedanen er i elektrisk modus.
/image/15/7/peugeot-508phev-2019-001-fr.562157.jpg
HYBRIDMERKET
Det spesielle HYBRID-merkene på sedanen viser at er en del av
plug-in hybriduniverset.
/image/15/4/pc05-hedader-peugeot-508phev-2018-004-fr.562154.jpg

MOTORER

PLUG- IN TEKNOLOGI

PLUG-IN HYBRID-MOTORER
For å produsere maksimal, samlet effekti, kombinerer hybrid-teknologi plug-in:
  • En 132kW / 180 hk PureTech bensinmotor
  • En 80kW / 110 hk elektrisk motor
  • Den nye e-EAT8 8-trinns automatiske girkasse
/image/15/3/peugeot-hybrid-2018-002-fr.562153.jpg
300V LITHIUM-ION-BATTERI
  • Batteriets 100% elektriske rekkevidde er 54 km WLTP (50 km NEDC).
  • Kapasiteten er 11,8 kWh.
  • Høyspenningsbatteriet er installert under baksetene, uten å påvirke romsligheten i bilen eller bagasjeromsvolum.
  • e-SAVE-funksjonen lar sjåføren holde av et elektrisk energireserve, som kan brukes når det er ønskelig under turen. Denne funksjonen betyr for eksempel at du kan beholde et elektrisk energireserve for en kommende sone med begrensninger for fossildrevne biler.

LADING

Raskt & Enkelt
Ladekontakten er på bilens venstre bakre venstre vinge. Ladekabelen er lett å pakke bort i et bestemt rom under bagasjeromsgulvet.
For å få full kjørekapasitet i helelektrisk modus (54 km WLTP) og nyte drivstoffbesparelsene en plug-in hybrid gir, må batteriet være fulladet.
Ladekontakten gir informasjon om ladestatus og låser kontakten ved ladestart. Batteriladetiden avhenger av strømmen til ladepunktet og laderen.
/image/16/0/peugeot-508phev-2018-009-fr.562160.jpg

FØRERPLASS

UNIKT i-COCPIT-UNIVERS KUN FOR PLUG-IN HYBRIDBILER

Oppdag et univers fullt dedikert til plug-in hybrider. Du kan vise spesifikk informasjon i sjåførens synsfelt på det konfigurerbare head-up instrumentet, spesielt:
  • Kjøremodus
  • Elektrisk rekkevidde
  • Drivstoffdrevet rekkevidde
  • Powermeter
Den 10 "kapasitive HD-berøringsskjermen lar deg komme til innstillingsfunksjonene og kjøreinformasjonen til den nye PEUGEOT 508 HYBRID:
  • Energiestrømmene illustrerer driften av hybridsystemet
  • Brensel og elektrisk forbruksstatistikk
  • Angi batteriparametere
  • Aktivering av e-Save-funksjonen
  • Finne ladepunkter og gjenværende rekkevidde i elektrisk modus

MYPEUGEOT®-APPEN

FJERNSTYRT KONTROLL AV DITT KJØRETØY
Med MyPeugeot®-appen kan du se følgende informasjon hvor som helst, når som helsti:
  • Rekkevidde
  • Fremdrift og status for lading
  • Drivstofforbruksstatistikk for dine reiser
  • Råd om lading
Du kan også fjernstyre enkelte kjøretøyfunksjoner direkte fra appen:
  • Planlegging og aktivering av lading, spesielt for å kunne lade til rimeligste pris på døgnet
  • Oppvarming/ nedkjøling

Siste nytt fra Facebook